Stały serwis 3 sztuk systemu druku masowego użytkowanych w Centrum Obsługi Druku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie

Uwaga:

Informacja o prowadzeniu postępowań z zachowaniem elektronicznej komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami.

Zamawiający, Sąd Apelacyjny w Szczecinie informuje, że od dnia 1.08.2022 r., postępowania o udzielenie zamówień publicznych, o wartości równej lub przekraczającej wartość 130 000 zł, odbywają się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:

Stały serwis 3 sztuk systemu druku masowego użytkowanych w Centrum Obsługi Druku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie

Nazwa:

Stały serwis 3 sztuk systemu druku masowego użytkowanych w Centrum Obsługi Druku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie

Oznaczenie postępowania:

SPiA 2701/9/TP/2022

Numer ogłoszenia w Dz.U.:

2022/BZP 00348249/01

Tryb:

Podstawowy art. 275 pkt 1

Termin składania ofert:

22 września 2022, godz 10:00

Rejestr zmian dla: Stały serwis 3 sztuk systemu druku masowego użytkowanych w Centrum Obsługi Druku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Apelacyjny w Szczecinie
Wytworzył:
Dagmara Kosowska-Drąg
Opublikował:
Jacek Dąbrzalski
Dokument z dnia:
2022-09-14 17:17:19
Publikacja w dniu:
2022-09-14
Zmiany:
Podejrzyj