Raport z wyników badania poziomu obsługi w Biurze Obsługi Interesantów

2018-01-04

Badanie poziomu obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Apelacyjnym w Szczecinie przeprowadzono w IV kwartale 2017 roku przy pomocy badania ankietowego, przy wykorzystaniu: Ankiety oceny satysfakcji Interesanta z poziomu obsługi w sądach powszechnych, wzoru zaakceptowanego do badania przez Ministra Sprawiedliwości- wzór obowiązuje w Sądzie Apelacyjnym w Szczecinie od dnia 18 listopada 2014 roku

Rejestr zmian dla: Raport z wyników badania poziomu obsługi w Biurze Obsługi Interesantów

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Apelacyjny w Szczecinie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Jacek Dąbrzalski
Dokument z dnia:
2018-01-04
Publikacja w dniu:
2018-01-04
Opis zmiany:
b/d