Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w sądach Apelacji Szczecińskiej

Informacja o prowadzeniu postępowań z zachowaniem elektronicznej komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami.

Zamawiający, Sąd Apelacyjny w Szczecinie informuje, że od dnia 1.08.2022 r., postępowania o udzielenie zamówień publicznych, o wartości równej lub przekraczającej wartość 130 000 zł, odbywają się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ 

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Dedykowany link do przedmiotowego zamówienia:

Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w sądach Apelacji Szczecińskiej

Oznaczenie postępowania:

PAI.261.6.PN.2024

Tryb:

Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy

Termin składania ofert:

23 sierpnia 2024, godz 11:00

Rejestr zmian dla: Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w sądach Apelacji Szczecińskiej

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Apelacyjny w Szczecinie
Wytworzył:
Dagmara Babska
Opublikował:
Izabela Jędrzejczak
Dokument z dnia:
2024-07-25 11:18:47
Publikacja w dniu:
2024-07-25
Zmiany:
Podejrzyj